Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje


Reklamacje

1. Zgodnie z zapisami "Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", Klient ma prawo w ciągu 14 dni bez podania przyczyny zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie i odesłać go na adres firmy. Towar winien być dostarczony w stanie niezmienionym chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną. tss.net.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie. Oświadczenie o odstąpienie od umowy musi być dokonane w formie pisemnej (można je załączyć do zwracanej przesyłki lub wysłac na meila: biuro@tss.net.pl) powinno zawierać:

- dane klienta (imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz nr telefonu),
- datę zakupu towaru,
- opis nieprawidłowości/wadliwości towaru
- numer konta bankowego do zwrotu

2. Kopia lub oryginał wyżej wymienionego pisma koniecznie musi zostać wysłana na e-mail bądź zostać załączona wraz z reklamowanym towarem, w przeciwnym wypadku reklamacja nie będzie rozpatrywana. W każdym przypadku klient odsyła towar na swój koszt na adres firmy TSS za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej. W przypadku uznania reklamacji koszt odesłania towaru zwracany jest Klientowi. W razie zamiany wynikającej z uszkodzenia lub niezgodności z opisem towaru, powtórne dostarczenie odbywa się na koszt firmy TSS.

3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni, w tym czasie sklep zobowiązuje się poinformować klienta o uznaniu, bądź odrzuceniu roszczenia reklamacyjnego. Jeżeli w tym terminie klient nie otrzyma takiej informacji, reklamację traktuje sie jako uznaną. Zwrotu środków w przypadku, gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej zostaje dokonany na rachunek karty użytej do płatności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl